show us your WAGS!!!! lol (NSFW)

Thread in 'Other Chat' started by RandomGuy, Sep 26, 2007.

  1. Dex

    Dex kut!

    Joined:
    Nov 9, 2004
    Posts:
    14,372
    Likes Received:
    0
    whats up with those UK girls? Titties galore!
     
  2. RandomGuy

    RandomGuy Harroooooooooo!

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Posts:
    12,076
    Likes Received:
    0
    powell .... played .... i wpuld!!! :thumbs:
     
  3. Hammond

    Hammond Active Member

    Joined:
    Jan 7, 2005
    Posts:
    7,061
    Likes Received:
    0
    Mine...doing what she does best lol

    [​IMG]
     
  4. Sam H

    Sam H Troll Dispatch

    Joined:
    Aug 15, 2005
    Posts:
    18,923
    Likes Received:
    0
    lol!!
     
    #104 Sam H, Jan 14, 2008
    Last edited: Nov 2, 2012
  5. Hammond

    Hammond Active Member

    Joined:
    Jan 7, 2005
    Posts:
    7,061
    Likes Received:
    0
    umm yeah lol
     
    #105 Hammond, Jan 14, 2008
    Last edited: Jan 14, 2008
  6. 200s14

    200s14 Guest

    dont have one of my misses, she good lookin but hits my camera and cant be asked to argue lmao
     
  7. Dex

    Dex kut!

    Joined:
    Nov 9, 2004
    Posts:
    14,372
    Likes Received:
    0
    hammond! you got a new girl? she looks diff to the one you took to lydd
     
  8. Hammond

    Hammond Active Member

    Joined:
    Jan 7, 2005
    Posts:
    7,061
    Likes Received:
    0
    Nah man, same chick - just with make-up :D:D
     
  9. initial_j

    initial_j Made guy

    Joined:
    Sep 24, 2006
    Posts:
    9,574
    Likes Received:
    9
    more importantly, what are her mates like? ; )
     
  10. Beezy

    Beezy Pimp slider!

    Joined:
    Oct 22, 2006
    Posts:
    2,605
    Likes Received:
    0
    Dude if shes out next weekend, some of her hot mates plz!!!!!!!! :D
     
  11. Hammond

    Hammond Active Member

    Joined:
    Jan 7, 2005
    Posts:
    7,061
    Likes Received:
    0
    Haha, I KNEW Sam couldn't contain himself :D

    They nice :p

    Yeah man, they are coming :D
     
  12. initial_j

    initial_j Made guy

    Joined:
    Sep 24, 2006
    Posts:
    9,574
    Likes Received:
    9
  13. Beezy

    Beezy Pimp slider!

    Joined:
    Oct 22, 2006
    Posts:
    2,605
    Likes Received:
    0
    hahaha good luck, Jack put ya fone back!
     
  14. drift_gtir

    drift_gtir 360 Motorsport

    Joined:
    Aug 15, 2004
    Posts:
    1,772
    Likes Received:
    0
    we cant let this die so im posting a pic of my wag.
    Lionel146.
     
  15. Sam H

    Sam H Troll Dispatch

    Joined:
    Aug 15, 2005
    Posts:
    18,923
    Likes Received:
    0
    lol!!
     
    #115 Sam H, Jan 18, 2008
    Last edited: Nov 2, 2012
  16. Sam H

    Sam H Troll Dispatch

    Joined:
    Aug 15, 2005
    Posts:
    18,923
    Likes Received:
    0
    lol!!
     
    #116 Sam H, Jan 18, 2008
    Last edited: Nov 2, 2012
  17. JulesS14200

    JulesS14200 WORKin it!

    Joined:
    Jul 27, 2004
    Posts:
    1,761
    Likes Received:
    1
    Nice bappage :smokin:
     
  18. RandomGuy

    RandomGuy Harroooooooooo!

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Posts:
    12,076
    Likes Received:
    0
    id f.uck her!!! :D
     
  19. Giveitsomebar

    Giveitsomebar Active Member

    Joined:
    Sep 28, 2004
    Posts:
    2,911
    Likes Received:
    0
    IIRC english women have the biggest avarage boobs in the world :smokin::smokin:
     
  20. cefiro_drifta

    cefiro_drifta Mad pointing Munky

    Joined:
    Oct 21, 2005
    Posts:
    25,391
    Likes Received:
    0
    pitty the rest of the body/face is usually so fucking poor
     

Share This Page